Highway…to entrepreneurship

Amikor a blogot elkezdtem írni, még nem sejtettem, hogy 2017. november 9-én ott fogok tartani, hogy a főállásom mellett egyéni vállalkozásba fogok önszántamból, önigazolásomból és önszórakoztatásomból, de legfőképpen IGAZIBÓL. Láss csodát, most mégis itt tartok! Sokat gondolkodtam azon, hogy elmeséljem-e a történetem, és beavassam-e a külvilágot a saját kis kincsem születésébe, fejlődésébe és ki tudja, milyen végkimenetelébe…

Aztán arra jutottam, hogy mégis miért csinálom ezt a blog-dolgot, ha nem másért, hogy az Y generációról írjak. Rólunk, nekünk. Azért, hogy bátorítsuk egymást, okuljunk egymás hibájából, vagy esetleg tanuljunk abból, amit a másik jól csinált. Úgyhogy végül úgy döntöttem, hogy megnyitom ezt a kaput, és megosztom veletek mindazt, ami az életemnek ezt a szeletét borítja, de nem csak a felszínbe, hanem a mélyebb, bugyros maszlagba is be foglak titeket avatni.

Nem tudom, hogy mi lesz belőle. Nem tudom, hogy néhány hónap, vagy egy év múlva hol fogok tartani, de úgy döntöttem, hogy erőt szeretnék adni másoknak is, hogy belevágjanak. Sőt azt sem titkolom, hogy én is szeretnék belőletek erőt meríteni. Sokan már tudjátok, miről is beszélek pontosan, hogy mibe is vágtam bele a fejszém…Aki pedig nem, az a következő bejegyzésig várjon türelmesen! Ígérem, folytatom!

One thought on “Highway…to entrepreneurship

Leave a comment