5 dolog, amit harminchoz közeledve meg kell tudnod a szépségápolásról

Az évvégi összefoglalómban említettem, hogy ki fog bővülni a tematikák köre a blogon, amihez hozzátartozik az is, hogy a szépségápolást is be fogom csempészni egy-egy bejegyzésbe. Ennek a legfőbb oka az, hogy egy ideje engem is sokkal jobban foglalkoztat ez a dolog, és a blog célja mindig is az volt, hogy a hozzám hasonlók érdeklődésének megfelelő témákkal jelentkezzek, ilyen kérdésekben segítsek, adjak tanácsot, vagy írjam le a tapasztalataimat. Így hát íme, nem titok, hogy közeledve a 30-hoz egyre több időt töltök a fürdőszobában a reggeli készülődésnél és lefekvés előtt, és mindeközben igyekszem mindig valami új tippet és terméket találni a saját szépségápolási rutinomhoz. Az utóbbi idők legnagyobb felfedezéseiből íródott ez a bejegyzés…

  1. A ránctalanító használatát már rég el kellett volna kezdeni…

Nem járok túl gyakran arckezelés miatt kozmetikusnál, de emlékszem, hogy kb. 22 éves korom óta mindegyikőjüket megkérdeztem, akit újonnan ismertem meg: mikor kezdjek el szemránckrémet vagy úgy egyáltalán ránctalanítót használni? A válasz általában úgy hangzott, hogy 25 évesen már bőven elkezdhetem, de azért én ezt nem nagyon fogadtam meg. Aztán persze az ember mindig a saját kárán tanul, és kb. 28 éves koromra én is rájöttem, hogy bár öreg még nem vagyok, de a bőrömön egyre inkább meglátszanak az idő nyomai, ha nem teszek ellene…úgyhogy elkezdtem keresgélni, és mivel a fürdőszobai polcomon is előnyben vannak a hazai termékek, ezért magyar márkát választottam az öregedésgátlásom megkezdéséhez. A HappySkin az én bőrtípusomhoz az Élégance krémet ajánlotta, amit szorgalmasan használok is. Az állaga kellemes, a kiszerelése praktikus és ami a legjobb, hogy nem csak hazai, de natúrkozmetikum is. Persze egy-két hét alatt csodát nem várok, de az biztos, hogy a bőrömet azóta szebbnek látom, amióta jobban odafigyelek arra, hogy pótoljam reggel és este is a tápanyagokat.

  1. A natúrkozmetikum nem csak valami újhullámos badarság…

Szó, ami szó rengeteg olyan divathullám érkezik nem csak a ruhaneműk, de a szépségápolás terén is, aminek semmi alapja, vagy éppen teljes hülyeség. Ezen felül viszont szerencsére olyan trendek is hódítanak, amihez jobb, ha te is csatlakozol. A natúrkozmetikumokat én már régóta tesztelgetem, és bár sokan azt hiszik, hogy a kemikália-mentesség miatt ezeknek a hatása kevésbé jó, ezt teljes mértékben megcáfolom itt és most! A puding próbája az evés, úgyhogy kezdj el te is tesztelgetni, és szokj le a mainstream illat-és színezékanyagtól hemzsegő termékektől. A bőröd és a hajad is meg fogja hálálni, ebben biztos lehetsz!

  1. A fogkrém nem attól jobb, minél fehérebb…

Nem csak az arcápolás miatt örülök annak, hogy rátaláltam a HappySkinre, de azért is, mert már nagyon régen kacérkodtam a fekete színű fogkrém kipróbálásának gondolatával. Hogy miért fekete? A HappyFresh Black fluorid mentes fogkrém aktív szenet tartalmaz. Hogy milyen az íze? Pont olyan kellemes mentolos, mint a fehér színűeknek, úgyhogy nem kell tőle ódzkodnod.

  1. Arcot tisztítani nem csak esténként szükséges…

Annak mindig kiemelt figyelmet szenteltem, hogy esténként lemossam az arcomról a sminket, bár ez nyilván sokkal egyszerűbb volt addig, amíg nem kellett alapozót használnom… (azok a régi szép idők…). Úgyhogy az arctisztítás nálam akkor sem maradt el, amikor hajnalban értem haza a szórakozásból. Arra viszont csak hébe-hóba figyeltem, hogy reggel, felkelés után is tisztítsam meg a bőrömet, ami elég nagy hiba. Tanulva ebből a reggeli arckrémezés elé besuvasztottam ezt a programot is, és igyekszem nem elfeledkezni róla.

  1. Kozmetikumból is lehet jobb a hazai…

Ha már olvasod a bejegyzéseimet egy ideje, talán nem újdonság, hogy előnyben részesítem a hazai termékeket a ruhák terén, és nincs ez máshogy a kozmetikumoknál sem. Vannak olyan területek – például a hajápolás -, ahol nehezen tudom elképzelni, hogy átálljak másra az imádott olasz natúr termékcsaládomról, de arc- és testápolásban már nincs olyan termék a polcomon, ami ne lenne magyar. Vannak olyan márkák, amiktől fájó szívvel váltam meg, de azzal a tudattal nyugtatom magam, hogy ha hazai terméket vásárolok, akkor hazai vállalkozókat támogatok, és mióta én is az lettem, ez még a korábbiaknál is fontosabb lett számomra…

A szépségápolás, mint ahogy a ruházkodás is sokszor pénz kérdése is, nem vitatom. De érdemes hosszú távon gondolkodni, illetve priorizálni is. Előfordul, hogy én is elbizonytalanodom egy-egy termék árát látva, de mindig belegondolok abba, hogy miért is annyi amennyi, és mennyit ér meg nekem az adott termék minőségi előnye a másikkal szemben. Igyekszem nem impulzus vásárló lenni, és bár ez nem könnyű, már most érzem a pénztárcámon, hogy érdemes!

Ha tetszett a bejegyzés, és szeretnél még ebben a témában olvasni, akkor ne szégyelld kedvelni az írásomat! 🙂

***

the woman human millennial

Leave a comment