Program neked hétvég(r)e

Itt van az ősz, itt van újra, de szerencsére ez nem jelenti azt, hogy unatkozni kéne, sőt! Ez az időszak tök jó arra, hogy például a ruháid és kacatjaid (igen tudom, hogy neked is vannak!) között rendet tegyél. Én annak a híve vagyok, hogy egy részét érdemes elajándékozni, másik részét pedig eladni, ha van hozzá időd és türelmed. A hétvége erre tökéletesen alkalmas, így a programajánlót is – részben – ennek fényében terveztem:

PÉNTEK: jó-jó ennek semmi köze a gardróbtisztításhoz, viszont annál jobban köthető egy kis test- és lélekpucoláshoz. A szokásos havi zenés jóga est novemberben élőzenés lesz a Down Dog Oktogonban, szerintem érdemes csekkolni!

SZOMBAT:

  • jótékonysági ruhacsere lesz a Madách téren a DAAD Hungary szervezésében, ami egy nagyon szuper kezdeményezés, a részleteket pedig az esemény oldalán olvashatjátok el.
  • szintén használt-ruhás, tehát igencsak fenntartható eseményt szervez Hédinke. Itt eladni nem, de vásárolni tudsz, és nem csak a pénztárcád, de a környezeted is örülni fog annak, hogy nem új ruhát szereztél be.

VASÁRNAP: a szokásos Gardrób Közösségi Vásár a Dürer-kertbe települt át, aminek én nagyon, de nagyon örülök. A hangulat sokkal jobb, mint a korábbi helyszínen, nekem valahogy nagyon illik ez az esemény az underground tematikába. Én múlt héten megnéztem a felhozatalt, és mondanom sem kell, hogy nem üres kézzel tértem haza…

Ha pedig egyik se nyerte volna el a tetszésedet, válogass a korábbi ajánlóim közül, vagy egyszerűen csak kirándulj egyet a városban vagy azon kívül, hiszen biztos van még olyan hely, amit nem fedeztél fel!

Leave a comment