A PIZSI story I. – Tyúk vagy a tojás

Régóta foglalkoztat az a gondolat, hogy dolgozni nem csak alkalmazottként lehet, sőt az sem kell, hogy igaz legyen rám, egyszerre csak két lábon állok. A körülöttem élő emberek nem lepődnek meg azon, hogy hétről-hétre, sőt napról-napra képes vagyok új ötletekkel előállni, hol borzalmasan lelkesen, hol kissé bizonytalanabbul, de sajnos az is jellemző rám, hogy a fellángolásom ideig-óráig tart csupán. Éppen így volt ez a jobb és rosszabb ötletekkel is, amikor hetekig azon törtem a fejem, hogy mégis mibe vágjak bele, ami amellett, hogy kiegészítő keresetet jelenthet, még örömmel is el tud tölteni. Nem mondom, hogy nem volt irány, mert több lehetőség is eszembe jutott. Írogattam a gondolatmorzsákat, és közben előjöttek olyan régebbi ötletfoszlányok is, amiket akkoriban, néhány évvel ezelőtt könnyen elvetettem, mert mindig a könnyebb utat választottam…

Néhány éve megindult egy hullám Magyarországon, aminek kapcsán én is egyre inkább nyitottam (a pénztárcámat) a magyar termékek, hazai tervezők felé. Egy oldalról olyan tartalma van ennek, amivel gazdasági szempontból, ha nem is nyomósan, de támogatod a fenntarthatóságot, másrészről mint minden más, ez is kezdi divathullámmá kinőni magát, következésképpen a mai napon elmondható, hogy hamarosan elérjük azt a szintet, amikor már Dunát lehet rekeszteni a magyar tervezőkből, és ennek természetesen nem örül mindenki. Másik postot érdemel a téma, röviden összefoglalva nekem az a véleményem, hogy amíg a magyar tervezőktől vásárlás azt jelenti, hogy itthon elkészített árura költöd a pénzed, addig nőjön csak a hazai designerek köre, mert jót tesz.

Visszatérve tehát rám, két vonalon indult el a történetem. Az egyik a személyes indíttatás volt, a másik pedig egy olyan piaci rés, ami addig legalábbis biztosan megmarad, amíg nem launchol a PIZSI. Aztán pedig up to közönség és ötletlopók…

Igen, PIZSI, mert róla van ám szó, és bármilyen bután hangzik is, képes vagyok megszemélyesítve beszélni róla, és át tudom már érezni, hogy miért fogalmaznak úgy lelkes vállalkozók, hogy a termékük, a szolgáltatásuk, a brandjük a szerelemgyerekük lett. Azért, mert azon kívül, hogy rengeteg munkát takar, elhivatottságot és kitartást igényel, kudarctűrést vár el, alkalmazkodást követel, közben mindenben téged tükröz.

Így érzem most, egy héttel a PIZSI webshop megnyitása előtt, ugyanis november 24-én indul az értékesítés a pizsistore.com oldalon. És hogy mit várok tőle? Erről fog szólni a következő PIZSIs bejegyzésem…

Fotó: Dániel Bernhardt

Modell: Meyer Eszter

Helyszín: The Magazine Hotel

2 thoughts on “A PIZSI story I. – Tyúk vagy a tojás

  1. Pingback: Viszlát!

Leave a comment